четвер, 5 листопада 2020 р.

Г І М Н А С Т И К А 5-11 КЛАСИ

                                        

КОМПЛЕКС ВПРАВ НА КОЖНИЙ ДЕНЬ

                                   для 10-11 класу

 дивись ТУТ https://youtu.be/Dr5jWhUacGw  - Хлопці

дивись ТУТ https://youtu.be/LF1hsGsYYH4  - Дівчата

                                       для 5-9 класів

  дивись ТУТ https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y



             КОМБІНАЦІЇ ВПРАВ ДЛЯ ЮНАКІВ 2

                  ПОВТОРИТИ ТА ЗАКРІПИТИ

 

Стійка на руках (хлопчики)

Стоячи на маховій нозі, поштовхову вперед на носок, руки вгорі до­лонями вперед, кроком зробити випад, нахилити тулуб уперед, поставити прямі руки на підлогу на ширині плечей і махом однієї ноги і поштов­хом іншої вийти в стійку на руках. У стійці ноги поєднати, дивитися на підлогу, злегка нахиливши голову назад (рис. 1).

Послідовність навчання:

1.  Стійка на руках махом однієї ноги й поштовхом іншої з допомогою.

2.  Стоячи на відстані двох кроків від стінки, кроком поштовхової ноги й махом іншої стійка на руках, п'ятками обпертися об стінку.

У ході навчання цієї вправи слід стежити за тим, щоб тіло було пов­ністю випрямлене в плечових та грудоключичних суглобах.

Страховка: з боку махової ноги захопити за стегно або гомілку ма­хової ноги.

 

Перекат уперед упор присівши

1. Сидячи на підлозі в угрупуванні, м'яко перекотитися назад, торк­нутися підлоги лопатками, потилицею й, не затримуючись, перекотитися вперед.

2.   В упорі присівши щільно згрупуватися і, втрачаючи рівновагу, пе­рекотитися назад до торкання підлоги лопатками й потилицею, а потім ви­конати перекат уперед у вихідне положення Повертатися в упор присівши енергійним рухом плечей і голови вперед, зберігаючи угрупування.

 

Перекат назад з упору присівши в упор на лопатках зігнувшись

Сидячи в угрупуванні, м'яко перекотитися на лопатки зігнувшись, а потім поєднати перекат назад з упором на лопатки зігнувшись. Руки випрямляються і торкаються підлоги одночасно з випрямленням ніг у мо­мент торкання лопатками підлоги.

 

Перекат назад у стійку на лопатках

Сидячи в угрупуванні, виконати перекат назад і перейти в стійку на лопатках з опорою руками на пояс. Можливі варіанти з положення рук на підлозі, вздовж тулуба.

 

Стійка на голові (хлопчики)

Виконують з опорою головою та руками. З упору присівши, спир чись головою (верхньою частиною лоба) попереду рук, утворюючи рівнос ронній трикутник, поштовхом стійка на голові зігнувши ноги з наступі ним випрямленням тулуба до прямого вертикального положення (рис. 2)

Послідовність навчання:

1.   З упору присівши стійка на голові зігнувши ноги.

2.   Те саме з наступним випрямленням тіла до прямого положення.

3.   З упору присівши поштовхом обома ногами стійка на голові й повернутися у вихідне положення.

При виконанні вправ має бути повне розгинання в тазостегнових суг­лобах, носки  відтягнуті.

Страховка: підтримувати однією рукою за гомілку, іншою  під спину.

 

Переворот убік

Зі стійки за напрямком руху підняти руки вперед  угору долоня­ми вперед і зробити крок тією ногою, в який бік виконується переворот,потім, нахиляючись уперед, спертися об підлогу однойменною рукою (якщо переворот виконується вліво, то лівою рукою) в цей самий бік на відстані кроку від поштовхової ноги й махом однієї та поштовхом іншої вийти в стійку на руках ноги нарізно. Відштовхнувшись по черзі рука­ми, стати в стійку ноги нарізно, у сторони (рис. 3).

При виконанні перевороту учні не повинні згинати тазостегнові суг­лоби, поєднувати й розслаблювати ноги, а також опускати голову. На по­чатку опанування руху вправу слід виконувати з допомогою та страхов­кою (підтримуючи біля колін, за поперек).

 

 КОМБІНАЦІЇ ВПРАВ ДЛЯ ДІВЧАТОК 

( ПОВТОРИТИ ТА ЗАКРІПИТИ)

 

1.   Кроком лівої рівновага; випад правої руки в сторону; перекид уперед поштовхом однієї в сід і нахил уперед; перекид назад в упор присівши; стрибок угору з поворотом кругом.

2.   Перекид уперед у сід з нахилом, руки в сторони; перекатом назад стійка на лопатках; перекатом уперед лягти й «міст»; поворот в упор присівши, основне положення.

 

Рівновага на одній нозі

Одним із важливих елементів в акро­батичних вправах є рівновага на одній нозі. Рівновага  це положення, при якому учень стоїть на одній нозі, нахи­лившись уперед, піднявши іншу ногу на­зад до відказу й руки в сторони (рис.).

Для прийняття рівноваги з основної стійки відвести одну ногу максимально назад і трохи прогнутися.

Послідовність навчання:

1.  Стоячи обличчям до гімнастичної стінки махи однією ногою назад.

2.  Рівновага стоячи боком біля гімнастичної стінки.

3.  Рівновага самостійно. Утримувати рівновагу 3–4 с.

Страховка: стоячи збоку ноги, яку відводять назад, однією рукою підтримувати під плече, іншою під стегно.

 

 

«Міст» нахилом назад(дівчатка)

Виконують зі стійки ноги нарізно, руки вгору. Нахиляючись назад, сильно подати таз уперед і повільно опуститися в положення «міст». При опусканні голову нахилити назад до відказу (рис.).

Послідовність навчання:

Стоячи спиною до гімнастичної стінки на відстані півкроку, нахил назад із захватом руками за рейку.

 

 

Стійка на лопатках

Перекотившись назад і торкнувшись лопатками підлоги, упертися руками в поперек і випрямити тіло так, щоб тулуб і ноги були на одній прямій (рис.).

 

Послідовність навчання:

З упору сидячи позаду перекатом назад згинаючи ноги стійка на лопатках зігнувши ноги.

Те саме, тільки розігнувши ноги стійка на лопатках  тримати.

З упору сидячи позаду перекатом назад стійка на лопатках.

З упору присівши перекатом назад стійка на лопатках.

 

Переворот убік

Зі стійки за напрямком руху підняти руки вперед  угору долоня­ми вперед і зробити крок тією ногою, в який бік виконується переворот,потім, нахиляючись уперед, спертися об підлогу однойменною рукою (якщо переворот виконується вліво, то лівою рукою) в цей самий бік на відстані кроку від поштовхової ноги й махом однієї та поштовхом іншої вийти в стійку на руках ноги нарізно. Відштовхнувшись по черзі рука­ми, стати в стійку ноги нарізно, у сторони (рис.)

 

При виконанні перевороту учні не повинні згинати тазостегнові суг­лоби, поєднувати й розслаблювати ноги, а також опускати голову. На по­чатку опанування руху вправу слід виконувати з допомогою та страхов­кою (підтримуючи біля колін, за поперек).


Немає коментарів:

Дописати коментар