"Спорт стає засобом виховання тоді, коли він є улюбленим заняттям кожного". В.Сухомлинський
КОМПЛЕКС ВПРАВ НА КОЖНИЙ ДЕНЬ
для 10-11 класу
дивись ТУТ https://youtu.be/Dr5jWhUacGw - Хлопці
дивись ТУТ https://youtu.be/LF1hsGsYYH4 - Дівчата
для 5-9 класів
дивись ТУТ https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y
Піднімання тулуба в сід з положення лежачи ( ПРЕС)
. Піднімання тулуба в сід за 1 хв.:
піднімання тулуба в сід виконується з ВП: лежачи на спині на гімнастичній маті, руки за головою, пальці зчеплені в «замок», лопатки торкаються мати, ноги зігнуті в колінах під прямим кутом, ступні притиснуті партнером до підлоги.
Учасник виконує максимальну кількість підйомів за 1 хв., торкаючись ліктями колін, з подальшим поверненням у ВП.
Зараховується кількість правильно виконаних підйомів тулуба.
Для проведення тесту учасників ділять на пари, один із партнерів виконує тест, інший утримує його ноги за ступні і гомілки. Потім учасники міняються місцями.
Спроба не зараховується у разі:
- відсутності торкання ліктями стегон (колін);
- відсутності торкання лопатками мати;
По можливості зробити фото або відео та переслати на електронну адресу
Дивись тут: https://youtu.be/c0JFbpQoqMs
Стрибки зі скакалкою на швидкість та витривалість повторити та закріпити
Вправи з скакалкою є цінним засобом виховання спритності, відчуття просторових параметрів, розвитку стрибучості і зміцнення серцево-судинної та дихальної систем. Їх поділяють на вправи з короткою і довгою скакалкою. Довжина короткої скакалки – 2-2,5 м, довгої – 4-5 м. Необхідний розмір скакалки визначається наступним чином: в стійці ноги нарізно скакалка натягується до пахових впадин. Найбільш характерними рухами скакалки є стрибки через неї. Обертання скакалки здійснюється кистями рук при відносно жорсткій фіксації в ліктьових суглобах.
Методичні поради щодо використання вправи із скакалкою
1. Вправи з скакалкою дають велике навантаження на серцево-судинну і дихальну системи, а тому потребують правильного дозування (зміною кількості стрибків і вихідних положень, зміною темпу стрибків і додатковими рухами руками, ногами та тулубом).
2. Після стрибків треба давати відпочинок у вигляді ходьби, вправ на увагу, на розслаблення тощо.
3. Стрибки через скакалку слід виконувати м'яко на носках, а скакалку обертати кистями і передпліччями.
4. Для виконання вправ з короткою скакалкою учнів шикують у коло або в колони. При цьому інтервал і дистанція мають бути достатньо великими, щоб учні не заважали один одному.
5. Для зручності виконання вправ з короткою скакалкою треба правильно визначити її довжину. Для цього учень стає обома ногами (ноги на ширині плечей) на середню частину скакалки, кінці скакалки в руках, зігнутих під прямим кутом, лікті притиснуті до боків.
Немає коментарів:
Дописати коментар