неділю, 8 листопада 2020 р.

Г І М Н А С Т И К А 5-11 КЛАСИ

                                           КОМПЛЕКС ВПРАВ НА КОЖНИЙ ДЕНЬ

                                   для 10-11 класу

 дивись ТУТ https://youtu.be/Dr5jWhUacGw  - Хлопці

дивись ТУТ https://youtu.be/LF1hsGsYYH4  - Дівчата

                                       для 5-9 класів

  дивись ТУТ https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y


Виси та упори повторити та закріпити

Підйом переворот в упор силою та повільне опускання у вис

Виконують на високій перекладині. Рух починають із  підтягування на руках. Під час граничного згинання в ліктях підняти ноги, намагаючись наблизити таз до грифа перекладини , не нахиляти голови назад. Як тільки ноги опиняться на перекладині, піднімаючи голову і тулуб, розігнути руки й перейти в упор.


 

Вис прогнувшись

Виконують на низькій перекладині з вису стоячи по заду зігнувшись поштовхом ногами  прийняти вис прогнувшись; розгинаючись у тазостегнових суглобах, вис прогнувшись. Тіло прогнуте і перебуває у вертикальному положенні головою назад. Руки на ширині плечей  хватом згори.


            Наступна вправа

Учень приймає вис на високій перекладині, руки повністю випрямлені, ноги разом, носки тянуться до землі. 

2 Учень виконує підтягування  таким чином, щоб можливо було нижньою частиною підборіддя торкнутись перекладини, при цьому тримати тіло рівно.


 

Підйом переворот поштовхом

Виконують на середній перекладині  з вису стоячи на зігнутих руках, поштовхом ніг підняти ноги у вис зігнувшись ( попереду) на зігнутих руках, продовжуючи загинати руки, піднімати ноги  вгору - назад на перекладину до торкання животом. Потім розгинаючи руки, випрямитись підняти голову й прийняти в упор. В упорі ноги не опускати і не перетинати вертикальну площину.

Дівчата техника срибків на скакалці

    Дивись тут:                            https://youtu.be/c0JFbpQoqMs

Стрибки зі скакалкою на швидкість та витривалість повторити та закріпити

 

 

Вправи з скакалкою є цінним засобом виховання спритності, відчуття просторових параметрів, розвитку стрибучості і зміцнення серцево-судинної та дихальної систем. Їх поділяють на вправи з короткою і довгою скакалкою. Довжина короткої скакалки – 2-2,5 м, довгої – 4-5 м. Необхідний розмір скакалки визначається наступним чином: в стійці ноги нарізно скакалка натягується до пахових впадин. Найбільш характерними рухами скакалки є стрибки через неї. Обертання скакалки здійснюється кистями рук при відносно жорсткій фіксації в ліктьових суглобах.

 

            Методичні поради щодо використання вправи із скакалкою

1.  Вправи з скакалкою дають велике навантаження на серце­во-судинну і дихальну системи, а  тому   потребують   правильного дозування   (зміною кількості стрибків і вихідних положень, змі­ною темпу стрибків   і  додатковими   рухами   руками,   ногами   та тулубом).

2.  Після стрибків треба давати відпочинок у вигляді ходьби, вправ на увагу, на розслаблення тощо.

3.  Стрибки через скакалку слід виконувати м'яко на носках, а скакалку обертати кистями і передпліччями.

4.   Для виконання вправ з короткою скакалкою учнів шикують у коло або в колони. При цьому інтервал і дис­танція мають бути достатньо великими, щоб учні не зава­жали один одному.

5.   Для зручності виконання вправ з короткою скакал­кою треба правильно визначити її довжину. Для цього учень стає обома ногами  (ноги на ширині плечей)  на середню частину скакалки, кінці скакалки в руках, зігну­тих під прямим кутом, лікті притиснуті до боків.

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар