для 10-11 класу
дивись ТУТ https://youtu.be/Dr5jWhUacGw - Хлопці
дивись ТУТ https://youtu.be/LF1hsGsYYH4 - Дівчата
для 5-9 класів
дивись ТУТ https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y
Підйом переворот в упор силою та повільне опускання у вис
Виконують на високій перекладині. Рух починають із підтягування на руках. Під час граничного згинання в ліктях підняти ноги, намагаючись наблизити таз до грифа перекладини , не нахиляти голови назад. Як тільки ноги опиняться на перекладині, піднімаючи голову і тулуб, розігнути руки й перейти в упор.
Вис прогнувшись
Виконують на низькій перекладині з вису стоячи по заду зігнувшись поштовхом ногами прийняти вис прогнувшись; розгинаючись у тазостегнових суглобах, вис прогнувшись. Тіло прогнуте і перебуває у вертикальному положенні головою назад. Руки на ширині плечей хватом згори.
Наступна вправа
1 Учень приймає вис на високій перекладині, руки повністю випрямлені, ноги разом, носки тянуться до землі.
2 Учень виконує підтягування таким чином, щоб можливо було нижньою частиною підборіддя торкнутись перекладини, при цьому тримати тіло рівно.
Підйом переворот поштовхом
Виконують на середній перекладині з вису стоячи на зігнутих руках, поштовхом ніг підняти ноги у вис зігнувшись ( попереду) на зігнутих руках, продовжуючи загинати руки, піднімати ноги вгору - назад на перекладину до торкання животом. Потім розгинаючи руки, випрямитись підняти голову й прийняти в упор. В упорі ноги не опускати і не перетинати вертикальну площину.
Дівчата техника срибків на скакалці
Дивись тут: https://youtu.be/c0JFbpQoqMs
Стрибки зі скакалкою на швидкість та витривалість повторити та закріпити
Вправи з скакалкою є цінним засобом виховання спритності, відчуття просторових параметрів, розвитку стрибучості і зміцнення серцево-судинної та дихальної систем. Їх поділяють на вправи з короткою і довгою скакалкою. Довжина короткої скакалки – 2-2,5 м, довгої – 4-5 м. Необхідний розмір скакалки визначається наступним чином: в стійці ноги нарізно скакалка натягується до пахових впадин. Найбільш характерними рухами скакалки є стрибки через неї. Обертання скакалки здійснюється кистями рук при відносно жорсткій фіксації в ліктьових суглобах.
Методичні поради щодо використання вправи із скакалкою
1. Вправи з скакалкою дають велике навантаження на серцево-судинну і дихальну системи, а тому потребують правильного дозування (зміною кількості стрибків і вихідних положень, зміною темпу стрибків і додатковими рухами руками, ногами та тулубом).
2. Після стрибків треба давати відпочинок у вигляді ходьби, вправ на увагу, на розслаблення тощо.
3. Стрибки через скакалку слід виконувати м'яко на носках, а скакалку обертати кистями і передпліччями.
4. Для виконання вправ з короткою скакалкою учнів шикують у коло або в колони. При цьому інтервал і дистанція мають бути достатньо великими, щоб учні не заважали один одному.
5. Для зручності виконання вправ з короткою скакалкою треба правильно визначити її довжину. Для цього учень стає обома ногами (ноги на ширині плечей) на середню частину скакалки, кінці скакалки в руках, зігнутих під прямим кутом, лікті притиснуті до боків.
Немає коментарів:
Дописати коментар