• Ніщо так не виснажує і не руйнує людину, як тривала фізична бездіяльність.
Арістотель
ФУТБОЛ
Варіативний модуль спортивні ігри (футбол):
КОМПЛЕКС ВПРАВ НА КОЖНИЙ ДЕНЬ
на вибір
( дивись ТУТ https://youtu.be/zCPaKDSGID - для хлопців та дівчат
( дивись ТУТ https://youtu.be/Dr5jWhUacGw -Хлопці
(дивись ТУТ https://youtu.be/LF1hsGsYYH4 - Дівчата
( дивись ТУТ https://youtu.be/zCPaKDSGID - для хлопців та дівчат
( дивись ТУТ https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y
Правила безпеки на заняттях з футболу
1. Займайся тільки у відповідному спортивному одязі: тренувальному костюмі, кросівках. 2. Місце для гри вибирай так, щоб м'яч не потрапив у шибки, транспорт або в перехожих. Потурбуйся про свою безпеку і безпеку сторонніх людей. 3. Залишай гострі предмети (значки, шпильки тощо) у роздягальні. 4. На початку занять виконуй розминку. 5. Дотримуйся правил гри, уникай суперечок.
Інструкція з Безпеки життєдіяльності встановлює вимоги безпеки життєдіяльності для учнів 1-11 класів під час проведення занять з футболу на уроках фізичної культури у спортивному залі та на спортивному майданчику, а також виховних заходів та позашкільних занять з предмету фізична культура.
1. Дана інструкція з охорони праці розроблена для учнів загальноосвітніх шкіл, що виконують на уроках фізичної культури різні вправи по футболу і беруть участь безпосередньо в самій грі.
2. Уроки з футболу включають в себе наступні розділи:
а) Технічна підготовка.
б) Тактична підготовка.
в) Швидкісно-силова підготовка:
- Розвиток стрибучості.
- Розвиток швидкості.
- Розвиток реакції.
3. До уроків з футболу допускаються учні основної медичної групи, які вивчили інструкцію.
Заняття проводяться на стадіоні і у спортивному залі.
4. Учні займаються на уроці в спортивній формі і взутті встановленого зразка з урахуванням всіх санітарно-гігієнічних вимог і норм.
5. Учні, які не допущені до занять, через відсутність належної спортивної форми, хвороби, погане самопочуття і ін., мають бути присутні на уроці.
Урок починається і закінчується за дзвінком відповідно до розкладу.
Інструкція з Безпеки життєдіяльності встановлює вимоги безпеки життєдіяльності для учнів 1-11 класів під час проведення занять з футболу на уроках фізичної культури у спортивному залі та на спортивному майданчику, а також виховних заходів та позашкільних занять з предмету фізична культура.
1. Дана інструкція з охорони праці розроблена для учнів загальноосвітніх шкіл, що виконують на уроках фізичної культури різні вправи по футболу і беруть участь безпосередньо в самій грі.
2. Уроки з футболу включають в себе наступні розділи:
а) Технічна підготовка.
б) Тактична підготовка.
в) Швидкісно-силова підготовка:
- Розвиток стрибучості.
- Розвиток швидкості.
- Розвиток реакції.
3. До уроків з футболу допускаються учні основної медичної групи, які вивчили інструкцію.
Заняття проводяться на стадіоні і у спортивному залі.
4. Учні займаються на уроці в спортивній формі і взутті встановленого зразка з урахуванням всіх санітарно-гігієнічних вимог і норм.
5. Учні, які не допущені до занять, через відсутність належної спортивної форми, хвороби, погане самопочуття і ін., мають бути присутні на уроці.
Урок починається і закінчується за дзвінком відповідно до розкладу.
2. Вимоги безпеки перед початком заняття футболом на уроці фізкультури
2.1. На перерві учні переодягаються в роздягальнях в належну спортивну форму. У роздягальнях дотримується чистота і порядок.
Кожен клас складає свої речі окремо від іншого.
2.2. Урок починається за дзвінком з шикування.
2.3. Перед вивченням нової теми учні проходять інструктаж з охорони праці, про що робиться запис у відповідному журналі реєстрації проведення інструктажу з питань охорони праці.
2.1. На перерві учні переодягаються в роздягальнях в належну спортивну форму. У роздягальнях дотримується чистота і порядок.
Кожен клас складає свої речі окремо від іншого.
2.2. Урок починається за дзвінком з шикування.
2.3. Перед вивченням нової теми учні проходять інструктаж з охорони праці, про що робиться запис у відповідному журналі реєстрації проведення інструктажу з питань охорони праці.
3. Вимоги безпеки на уроці фізкультури під час занять футболом
3.1. На уроках з футболу учні виконують програмні вправи і здають навчальні нормативи, згідно з якими отримують поточні, підсумкові і четвертні оцінки.
3.2. На заняттях з футболу учні виконують наступні вимоги:
- без дозволу вчителя забороняється брати і кидати м'ячі;
- обов'язково виконувати загальну і спеціальну розминки;
- при виконанні вправ з м'ячами, м'ячі передавати точно, не різко, по команді вчителя фізкультури зупиняти м'яч ногою;
- під час роботи з м'ячами бути уважним, зібраним, виконувати команди і розпорядження вчителя фізкультури;
- під час навчальної гри дотримуватися правил, вести себе коректно по відношенню до суперника;
- учням опановувати основними прийомами поводження з м'ячем на місці і в русі в полегшених умовах і при обліку основних тактичних правил;
- під час технічного тренування учень повинен приділяти однакову увагу розминці і розвитку обох ніг;
- учням займатися тільки на добре підготовленому полі.
3.3. За воротами та в 10 метрах від поля не повинні знаходитися сторонні особи.
3.4. На уроках з футболу учні опановують методами самоконтролю. При поганому самопочутті на уроці фізкультури учень повинен припинити заняття, повідомити вчителя і звернутися в медпункт школи.
3.1. На уроках з футболу учні виконують програмні вправи і здають навчальні нормативи, згідно з якими отримують поточні, підсумкові і четвертні оцінки.
3.2. На заняттях з футболу учні виконують наступні вимоги:
- без дозволу вчителя забороняється брати і кидати м'ячі;
- обов'язково виконувати загальну і спеціальну розминки;
- при виконанні вправ з м'ячами, м'ячі передавати точно, не різко, по команді вчителя фізкультури зупиняти м'яч ногою;
- під час роботи з м'ячами бути уважним, зібраним, виконувати команди і розпорядження вчителя фізкультури;
- під час навчальної гри дотримуватися правил, вести себе коректно по відношенню до суперника;
- учням опановувати основними прийомами поводження з м'ячем на місці і в русі в полегшених умовах і при обліку основних тактичних правил;
- під час технічного тренування учень повинен приділяти однакову увагу розминці і розвитку обох ніг;
- учням займатися тільки на добре підготовленому полі.
3.3. За воротами та в 10 метрах від поля не повинні знаходитися сторонні особи.
3.4. На уроках з футболу учні опановують методами самоконтролю. При поганому самопочутті на уроці фізкультури учень повинен припинити заняття, повідомити вчителя і звернутися в медпункт школи.
4. Вимоги техніки безпеки після закінчення заняття футболом
4.1. За командою вчителя фізкультури, учні організовано будуються в шеренгу.
4.2. Після підведення підсумків, повідомлення оцінок, домашнього завдання, учні ладом залишають спортивний майданчик і розходяться по роздягальнях, уникаючи зіткнень.
Історія розвитку футболу. Перші правила гри
Історія розвитку футболу Сучасний футбол розпочав свій шлях у XII столітті в середньовічній Англії. Тоді у футбол грали на ринкових площах і навіть на вузьких кривих вулицях. Грали з ранку до вечора. Чисельність тих, що грають перевищувала 100 чоловік, при цьому майже ніяких обмежень не існувало. Можна було грати як руками, так і ногами, дозволялося хапати гравця, який володіє м'ячем, збивати його з ніг. Як тільки гравець опановував м'яч, за ним відразу прямувала веселий, буйний натовп, що грає. У результаті валилися торговельні намети, в тріски розносилися базарні лотки. У селах навіть річки не служили гравцям перешкодою. Траплялося, що деякі гравці тонули при переправі, але цього деколи навіть не помічали. Один письменник з Англії писав, що у них "щоки в синцях, ноги, руки і спини переламані, вибиті очі, носи, повні крові ...". А мандрівник Гастон де Фуа, спостерігаючи за грою у футбол, вигукнув: "Якщо англійці називають це грою, то, що ж вони називають бійкою?!" Всі ці порушення не залишилися непоміченими серед священнослужителів і феодалів. Незабаром вони зажадали заборонити футбол. Ця гра здавалася їм дуже небезпечною, нерідко під приводом гри у футбол збиралися незадоволені. Особливо шаленіли священнослужителі, що називали футбол "вигадкою диявола". Підкорюючись феодалам, король Едуард III в 1313 році заборонив футбол в місті. Тому ігри стали проводитися на пустирях за містом. Король Едуард III в 1333 році наказав шерифам переслідувати пусті заняття грою в м'яч, вказуючи на те, що стрільба з лука закинута через марну і безбожну гру у футбол. Англійці не полишали можливості подати королям петиції з проханням скасувати заборону, але щоразу отримували відмову. У 1389 році Річард II заборонив футбол в межах усього королівства. Були встановлені самі суворі покарання, навіть страта. Але, не дивлячись на заборони, народ продовжував грати у футбол. І вже в 1592 році в Шотландії заборона на футбол була знята, а в 1603 році – у Англії. Народ зумів захистити свою улюблену гру, але ще довго футбол вважався "підлою", "плебейською" грою. На Русі теж здавна існували ігри з м'ячем, що нагадують футбол. Одна з таких ігор називалася "Шалига": гравці ногами прагнули загнати м'яч на територію супротивника. Грали в постолах на льоду річок або на базарних площах шкіряним м'ячем, набитим пір'ям. В. Г. Бєлінський писав, що "в іграх та забавах російського народу відбилися простодушна суворість його звичаїв, богатирська сила і широкий розмах його почуттів". Однак багаторічні спроби королів і царів припинити цю "небезпечну" гру зазнали невдачі. Футбол виявився сильнішим заборон, благополучно жив і розвивався, придбав сучасну форму і став олімпійським видом спорту. У 1908 році футбол був включений в програму Олімпійських ігор. У наші дні футбол користується всенародним визнанням. І зараз важко уявити собі життя будь-якої країни без футбольних матчів. Правила гри Вперше правила були введені 7 грудня 1863 року Англійською футбольною асоціацією. Базувались правила на придуманих в Кембріджському університеті положеннях гри. Футбольні правила, за якими проводяться матчі, не знаходяться в повній юрисдикції ФІФА. В даний час правила встановлює орган під назвою Міжнародна Рада Футбольних Асоціацій (англ. IFAB — International Football Association Board). ФІФА має 50% представництва в ньому (чотири місця), інші чотири місця належать представникам футбольних асоціацій Англії, Шотландії, Уельсу і Північної Ірландії, в знак вшанування неоцінимого внеску британців у створення і розвиток футболу. Сучасні правила в своїй основі були прийняті в 1997 році і з того часу піддавались лише незначним змінам.
4.1. За командою вчителя фізкультури, учні організовано будуються в шеренгу.
4.2. Після підведення підсумків, повідомлення оцінок, домашнього завдання, учні ладом залишають спортивний майданчик і розходяться по роздягальнях, уникаючи зіткнень.
Немає коментарів:
Дописати коментар