Безпека життєдіяльності в домашніх умовах:
тут: https://youtu.be/oSkFR1YSf3c
КОМПЛЕКС ФІЗИЧНИХ ВПРАВ НА КОЖНИЙ ДЕНЬ
6-9 класів
тут: https://youtu.be/ttkq49P_7ds - 12 Хвилин
тут: https://youtu.be/B4xNJl_eHu8 - 24 Хвилини
Практичні завдання для розвитку гнучкості та загальної витривалості.
Планка до 2хв (по можливості)
вправа "берпі "https://youtu.be/ROSDH48gmVw 20р
Підйом тулуба -35 повторень.
Упор лежачи-упор сидячи- 20 повторень.
ОЗНАЙОМИТИСЬ З ВИКОНАННЯМ АКРОБАТИЧНОЇ КОМБІНАЦІЇ (ОБОВ"ЯЗКОВО)
ХЛОПЦІ : https://youtu.be/IQbiv12t-8A
ДІВЧАТА : https://youtu.be/YMzGKisTojc
.Практичні завдання для розвитку гнучкості та загальної витривалості.
Планка до 2хв (по можливості)
вправа "берпі "https://youtu.be/ROSDH48gmVw 50р
Підйом тулуба -35 повторень.
Упор лежачи-упор сидячи- 30 повторень.
https://youtu.be/zLqF9LhYxF4 - ХЛОПЦІ
https://youtu.be/MASO3iN2MS8 - ДІВЧАТА дивитись з 1хв.50сек.
Акробатичні вправи
Стойки
Стойка на лопатках. З вихідного положення лежачи на спині, руки внизу, долоні повернуті до підлоги, виконавець, згинаючись у кульшових суглобах, піднімає ноги і таз угору. З розгинанням ніг угору він робить упор руками під спину. Стойку можна виконувати з упору присівши перекатом назад, із сіду з прямими ногами перекатом назад, перекидом уперед у різні кінцеві положення: одна нога зігнута, ноги нарізно, з нахилом уперед, з опорою руками об підлогу, без опори руками.
Страхування і допомога. Стоячи збоку від учня, підтримувати за гомілку і надати певного положення, вирівнюючи тіло.
Послідовність навчання:
1. Перекати з різних вихідних положень.
2. Перекат у стойку на лопатках у групуванні.
3. Перекиди вперед і назад.
4. Стойка на лопатках з підтримкою.
5. Стойка на лопатках самостійно.
Стойка на голові з упором руками. З упору присівши на одній, друга назад, спираючись на руки, поставити голову попереду рук так, щоб між руками і головою утворився рівнобедрений трикутник. Махом однієї і поштовхом другої вийти в стойку. Основна вага тіла повинна припадати на руки.
Таку стойку можна виконувати з упору присівши поштовхом двох, зігнувшись, силою в різні кінцеві положення: одна нога зігнута, ноги нарізно, у групуванні.
Страхування і допомога. Стоячи збоку від учня, підтримувати його за гомілки і допомогти зайняти потрібне положення. Треба навчити учнів самострахуватись. Якщо тіло падає вперед, треба згрупуватись і зробити перекид уперед. Для підвищення щільності занять під час навчання учнів доцільно розподілити по двоє, щоб вони допомагали один одному.
Послідовність навчання:
1. Стойка в групуванні.
2. Стойка махом однією і поштовхом другою біля стінки.
3. Стойка з допомогою.
4. Стойка зігнувшись силою.
5. Самостійне виконання.
Страхування і допомога. Стоячи збоку від учня, підтримувати його за гомілки, надаючи тілу потрібного положення.
1. Послідовність навчання:
2. Стойка на лопатках.
3. Стойка на голові з упором руками.
4. Стойка на руках біля стінки з опорою однією або двома ногами.
5. Стойка на руках з допомогою.
Перевертання
Щоб не виходити з певної площини, руки треба ставити на лінії ніг на відстані 50–60 см від правої ноги.
У правий бік переворот виконують аналогічно.
Страхування і допомога. Стоячи позаду учня, взяти його за пояс схресним хватом і допомогти перевернутися через стойку на руках.
Послідовність навчання:
1. Перекиди в сторони в групуванні.
2. Стойка на руках ноги нарізно біля стінки з опорою.
3. Стойка на руках з підтримкою і коливанням у сторони, почергово переходячи в стойку на правій І лівій руці.
4. Переворот убік з допомогою.
5. Самостійне виконання вправи.
Бажаю успіху.
Немає коментарів:
Дописати коментар