четвер, 12 січня 2023 р.

6-9 класи Гімнастика(Відтискання від підлоги.стійки)

 



Безпека життєдіяльності в домашніх умовах:

тут:           https://youtu.be/oSkFR1YSf3c     

КОМПЛЕКС ФІЗИЧНИХ ВПРАВ НА КОЖНИЙ ДЕНЬ

                                                   6-9 класів

   тут: https://youtu.be/ttkq49P_7ds  - 12 Хвилин

 тут: https://youtu.be/B4xNJl_eHu8   -  24 Хвилини


Практичні завдання для розвитку гнучкості та загальної витривалості.

Планка до 2хв (по можливості)

вправа "берпі "https://youtu.be/ROSDH48gmVw   20р

Підйом тулуба -35 повторень.

Упор лежачи-упор сидячи- 20 повторень.

ОЗНАЙОМИТИСЬ З  ВИКОНАННЯМ АКРОБАТИЧНОЇ КОМБІНАЦІЇ (ОБОВ"ЯЗКОВО)

ХЛОПЦІ :   https://youtu.be/IQbiv12t-8A

ДІВЧАТА :  https://youtu.be/YMzGKisTojc

.Практичні завдання для розвитку гнучкості та загальної витривалості.

Планка до 2хв (по можливості)

вправа "берпі "https://youtu.be/ROSDH48gmVw   50р

Підйом тулуба -35 повторень.

Упор лежачи-упор сидячи- 30 повторень.


ВіДЖИМАННЯ ВІД ПІДЛОГИ           

https://youtu.be/zLqF9LhYxF4 - ХЛОПЦІ

https://youtu.be/MASO3iN2MS8 - ДІВЧАТА  дивитись з 1хв.50сек.

Акробатичні вправи

Стойки

Стойка на лопатках. З вихідного положення лежачи на спині, руки внизу, долоні повернуті до підлоги, виконавець, згинаючись у кульшових суглобах, піднімає ноги і таз угору. З розгинанням ніг угору він робить упор руками під спину. Стойку можна виконувати з упору присівши перекатом назад, із сіду з прямими ногами перекатом назад, перекидом уперед у різні кінцеві положення: одна нога зігнута, ноги нарізно, з нахилом уперед, з опорою руками об підлогу, без опори руками.

Страхування і допомога. Стоячи збоку від учня, підтримувати за гомілку і надати певного положення, вирівнюючи тіло.

Послідовність навчання:

1. Перекати з різних вихідних положень.

2. Перекат у стойку на лопатках у групуванні.

3. Перекиди вперед і назад.

4. Стойка на лопатках з підтримкою.

5. Стойка на лопатках самостійно.

 

Стойка на голові з упором руками. З упору присівши на одній, друга назад, спираючись на руки, поставити голову попереду рук так, щоб між руками і головою утворився рівнобедрений трикутник. Махом однієї і поштовхом другої вийти в стойку. Основна вага тіла повинна припадати на руки.

Таку стойку можна виконувати з упору присівши поштовхом двох, зігнувшись, силою в різні кінцеві положення: одна нога зігнута, ноги нарізно, у групуванні.

Страхування і допомога. Стоячи збоку від учня, підтримувати його за гомілки і допомогти зайняти потрібне положення. Треба навчити учнів самострахуватись. Якщо тіло падає вперед, треба згрупуватись і зробити перекид уперед. Для підвищення щільності занять під час навчання учнів доцільно розподілити по двоє, щоб вони допомагали один одному.

Послідовність навчання:

1.    Стойка в групуванні.

2.    Стойка махом однією і поштовхом другою біля стінки.

3.    Стойка з допомогою.

4.    Стойка зігнувшись силою.

5.    Самостійне виконання.

 

Страхування і допомога. Стоячи збоку від учня, під­тримувати його за гомілки, надаючи тілу потрібного положення.

1.    Послідовність навчання:

2.    Стойка на лопатках.

3.    Стойка на голові з упором руками.   

4.    Стойка на руках біля стінки з опорою однією або двома ногами.

5.    Стойка на руках з допомогою.

 

Перевертання

Переворот боком

Щоб не виходити з певної площини, руки треба ставити на лінії ніг на відстані 5060 см від правої ноги.

У правий бік переворот виконують аналогічно.

Переворот боком

Страхування і допомога. Стоячи позаду учня, взяти його за пояс схресним хватом і допомогти перевернутися через стойку на руках.

Послідовність навчання:

1.    Перекиди в сторони в групуванні.

2.    Стойка на руках ноги нарізно біля стінки з опорою.

3.    Стойка на руках з підтримкою і коливанням у сторони, почергово переходячи в стойку на правій І лівій руці.

4.    Переворот убік з допомогою.

5.    Самостійне виконання вправи.


Всі питання по варіативному модулю по телефону :
              
Вайбер   067 877 33 24 


Бажаю успіху. 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар